Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2020, 17:03 door karma4

Door Arnoud Engelfriet: Het callcenter is inderdaad een goeie, maar ik zie dat wel als heel erg een uitzondering. En ik weet vrij zeker dat daar al veel langer monitoring plaatsvindt, dus dat kan niet het onderwerp zijn van deze nieuw ingevoerde monitoringactiviteiten. Uit het AD-artikel haal ik dat het gaat om 'gewoon' kantoorwerk, vandaar mijn opmerking "zie je het voor je". Ik zie niet hoe large scale scrum iets zegt over het moeten monitoren van hoofden aan laptops of het aantal toetsaanslagen. Een duidelijk ander herkenbare is de servicdesk, it service management met itil. Afrekenen op request incidenten problenen changes. In het verlengde daarvan de aanvragen en autorisatieverzoeken. Alles wat meetbaar is als administratieve handeling. Large scale scrum is iets wat ingezet wat om voorgeschreven taken als een soort lopende band af te handelen. Het achterliggende doel ontbreekt het gaat om de sprints zelf. Monitoring is een vervolg.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha