Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2020, 19:55 door Anoniem

Door Anoniem 21:03: Dat is helemaal niet krom! Wat er krom is dat is dat men deze twee zaken aan elkaar gelijk probeert te stellen en vanuit de bank wil vergoeden. Nee, want als de gedupeerde grof nalatig zou hebben gehandeld, zou de gedupeerde minder of geen vergoeding van de bank krijgen. https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/bankvoorwaarden Waar het dus denk ik vooral om draait, is of het gedupeerde in gegeven situatie is aan te rekenen dat hij of zij niet wist dat nummerherkenning geen garantie biedt dat het getoonde nummer ook werkelijk is van degene die belt. Professionals horen dit misschien te weten en bovendien van een eigen bedrijf weet je van te voren dat een bedrijf financiële risico's met zich meebrengt. Maar van consumenten kan je zoiets niet vanzelfsprekend verwachten, tenzij hun bank er al goed voor gewaarschuwd had. En verder wat de bank er zelf aan had gedaan om dergelijke fraude te voorkomen. Het is namelijk gebleken dat de internetbankiermethode bij ING extra vatbaar was ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha