Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-12-2020, 09:51 door Anoniem

Door Anoniem: Indien ik op bezoek moet bij een klant, dan heb ik de security policy van die klant te respecteren. Wil ik daar niet mee geconfronteerd worden, dan kan ik beter ander werk zoeken. Goed voor het image van je werkgever, om te gaan klagen over de beveiligingsmaatregelen, op het terrein van je klant. Die stelling als zodanig lijkt me onhoudbaar. Vgl. #MeToo. Je zou niet weg komen met een "uitkleden of zoek maar ander werk". Ook waar een klant vervolgens de bezoeker aan gevaar (in dit geval ID-fraude) blootstelt gaat dit niet zo maar op. En in ieder geval kan na een dergelijke botte opmerking (zeker als die zwart op wit vastligt) een dergelijke klant zich nooit meer verschuilen achter een: "Jamaar het was zijn eigen vrije keuze." Een en ander blijft dus altijd binnen het redelijke (een kwaliteit die nog wel eens zonder verlof afwezig is), en we houden natuurlijk met elkaar rekening. Zeker als het om ID-Fraude gaat met kopieën paspoort, gezien dat soort geklooi aan alle kanten uit de klauwen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha