Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-12-2020, 16:07 door Anoniem

Dit is allemaal zelf zo door de banken opgezet om meer kosten te sparen en winsten te maximaliseren. Hetzelfde gebeurt ook in de supermarkten al die zelfscan kassa`s zorgen ervoor dat het beroep van kassiére ook zijn langste tijd heeft gehad. Alleen voor ouderen is het wel moeilijk en lastig dat er steeds minder bankkantoren zijn en dan vooral in de dorpen. Wij hadden bij ons in het dorp een soort van dependance gesitueerd in onze plaatselijke bibliotheek waar je 3 ochtenden in de week van 09.00-12.00 terecht kon voor vragen over overboekingen ,bankpassen en andere bankgerelateerde zaken. Maar die is sinds een paar mnd ook gesloten nou moet een oudere als ze toch persoonlijk iemand van de bank willen spreken naar de stad reizen waarbij de dichtsbijzijnde op ongeveer 15km ligt. Ja of je moet gaan videobellen maar goed lang niet alle 70 plussers zijn daarin handig in, sommige zijn behoorlijke digibeten. Ja de service word steeds minder je moet zelf steeds meer doen[internetbankieren] dus eigenlijk de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha