Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2020, 07:17 door Anoniem

Door Anoniem: Stel, dat de banken grote transacties vertraagd gaan behandelen, moet je eens zien hoeveel mensen gaan klagen, dat HUN privacy wordt aangetast, omdat de bank hun controleert! Geef klanten simpelweg de keuze: als je gebruik maakt van de bescherming heb je het nadeel dat incidenteel[*] een transactie een dag vertraging heeft, maak je er geen gebruik van dan aanvaard je dat je zelf aansprakelijk bent voor de schade als je slachtoffer wordt van vormen van oplichting die door de bescherming voorkomen hadden kunnen worden. En maak daar geen online instelling van, regel dat met een handtekening op een apart papieren formulier, dat je apart moet regelen, dat heel duidelijk in hoofdletters aangeeft dat je tekent voor het afzien van die bescherming en wat het risico daarvan is. [*] Het is incidenteel omdat een rekening waar iemand vaker geld naar overmaakt geen onbekende rekening voor die persoon een bekende rekening is; en als iemand geld overmaakt naar een rekening waar sowieso veel mensen geld naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha