Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-12-2020, 23:18 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dank voor je antwoord, Dat is dus het vreemde. De Android gebruiker heeft standaard de app op de telefoon gezet. En pas toen ik twee weken later de persoon sprak en de app geopend werd, kwamen mijn betichten ineens binnen. Ik heb alles gelezen van de signal support. We hebben nu online geverifieerd maar wel via verschillende kanalen. Ik zie cijfers, de persoon ziet letters en cijfers. Moeten we perse alletwee op dat moment de app open hebben staan? Zo heb ik het niet begrepen. Of er is een M.i.t.M situatie. Zorg er voor dat je de veiligheidscode van je contactpersoon (de opgestuurde) vergelijkt met de code die bij de contactpersoon in de signal app staat (dus bij settings van die specifieke contactpersoon) en dus niet jouw eigen code met zijn eigen code... Nee er is geen eigen code, er is EEN unieke code tussen jouw apparaat en het andere apparaat. Volgens mij lees je die als je op de naam van je contact klikt, veiligheidsnummer verifiëren. 12 blokjes van cijfers. Als de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha