Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-12-2020, 10:18 door Briolet

Door Anoniem: Ik heb de ICS-kaart opgezegd, na telefonisch contact te hebben gehad met een medewerker, nav de brief omtrent identificatie. Op mijn vraag of er niet een andere manier was om mij te identificeren dan met de app, gaf hij het antwoord dat dat niet mogelijk was… Natuurlijk zijn er andere mogelijkheden. b.v. 1) Als ik mijn paspoort moet vervangen, moet ik mij fysiek tonen. En omdat ik een buitenlands paspoort heb, moet ik dat in het consulaat in Amsterdam doen. Kost me een hele werkdag, maar dat moet je over hebben voor een goede controle. 2) Vorig jaar heb ik e-Herkenning aangevraagd voor ons bedrijf. Daarvoor wordt de identiteit ook fysiek gecontroleerd. In dit geval door een 'koeriersbedrijf' die de aanvrager bezoekt. Deze 'koerier' is opgeleid om paspoorten te controleren op echtheid. Hij kan ook de ingebouwde en beveiligde chip uitlezen, wat bij een kopietje niet lukt. Door Anoniem: Volgens mij is die identificatie niet bedoeld om aan ICS te bewijzen dat jij het wel of niet bent bij een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha