Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2021, 15:21 door Anoniem

Door Anoniem: Tsja... Met de oldtimer ook al eens het bokje geweest doordat de post gewoon niet aan komt. De fiscus zegt 'niet ons probleem'. En dus kun je gewoon dokken. Ondanks dat de fiscus niet eens aannemelijk heeft gemaakt iets verstuurd te hebben en als ze dat al gedaan hebben de keuze van de postduif bij hen ligt. De goedkoopste uiteraard, want blijkbaar is het niet hun probleem als iets niet aan komt... Het is altijd het probleem van de belastingplichtige. Praktijk voorbeeld: Moeder overlijdt. Je moet erfbelasting betalen. hiervoor krijg je netjes een brief met formulier. Dat kun je zelf invullen of de notaris. Dat stuur je in. En je krijgt je aanslag. Een jaar later sterft vader. Geen post van de belastingdienst. Zelf ben je druk met de begrafenis en de papieren. Na 1,5-2 maanden trek je aan de bel. Callcenter van de belastingdienst doet het af met: "dan zult u wel niets hoeven te betalen". Je vraag teruggebeld te worden door een inspecteur. Gebeurt niet. J belt na enkele weken nog een keer, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha