Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2021, 15:37 door Anoniem

Door Anoniem: ... Bij DigiD moet je verplicht een tweede factor gebruiken. Bijvoorbeeld sms verificatie. En ja, sms verificatie is verschrikkelijk, maar beter iets dan niets. Ik vind SMS verificatie juist prettig omdat het zo laagdrempelig is. Als dan ook als alternatief e-mail wordt geboden, vermijd je dat je verplicht bent om je telefoonnummer af te staan. Google authenticator werkt ook goed, maar als dat de standaard wordt, geef je dit soort partijen nog meer macht. Waar ik niet aan moet denken, is dat we straks voor elke dienst een app voor authenticatie nodig hebben. Ik heb er nu al teveel: één voor in te loggen op de werkplek, één voor MS teams (Microsoft wijkt volgens goed gebruik van de standaard af), één voor E-herkenning, één voor de bank, en Google authenticator voor een aantal andere zaken. Om gek van te worden. Sowieso loop je met al die apps weer onnodige veiligheidsrisico's op je telefoon.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha