Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2021, 19:55 door Tintin and Milou

Door Anoniem: Maar eerlijk gezegd, ik wil best geloven dat het een 'false positive' is en het document waar Tintin&Milou naar refereert werd ook door de supportmedewerker aangeraden. Maar daar gaat het niet om. Waar ik wat meer vraagtekens bijzet, is de manier waarop de VPN leverancier het wil oplossen, nl. door een uitzondering toe te voegen aan de AV software. Vaak is het ook noodzakelijk wegens performance. Ik heb al heel wat ellende gehad met antivirus producten die de performance van applicatie dramatisch kloten. Na een exclude werkte de applicatie perfect. Of waarbij applicaties bijvoorbeeld crashen zonder de juiste exclude. Data verlies heb ik meegemaakt, omdat bijvoorbeeld een virus mailtje door de mail server ontvangen was, en deze door de mail scanner geanalyseerd moest worden. Ondemand was alleen sneller... Zo kunnen er hele goede redenen zijn om dus file exclusions door te voeren. Of dit nu ook een goede oplossing is, durf ik niet te zeggen. Ik gebruik zelf niet de Surfshark VPN ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha