Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2021, 16:07 door karma4

Door Briolet: Dit is wel kwalijk aan dit systeem. En voor de betaling is het ook niet nodig om persoonlijke data te sturen naar het bedrijf dat iets verkoopt. Het zou voldiende moeten zijn dat ze zeggen: "deze klant heeft betaald". Net als bij een pinpas waar de bank ook niet verteld wie heeft betaald. Een persoonlijke betaling veriest een gedegen controle op de juiste persoon. Zonder die controle komt er groot misbruik met veel privacy schendende inbreuken. Door Anoniem: nog beter, ik ben een van een eeneiige tweeling, we kunnen prima over en weer de telefoon unlocken, er zijn veel meer tweelingen dan 17 in nederland Computers zijn stukken beter dan mensen in het kunnen onderscheiden van tweelingen. Uiteindelijk was en is gezichtsherkenning de menselijke maat, ol is hij niet perfect. Toch zal de techniek de mens overtreffen. Zonder vleugels is het toch gelukt om te vliegen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha