Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2021, 16:18 door Anoniem

Door Anoniem: Zonder de details te kennen, vraag ik mij af hoe het proces (behalve niet) is ingericht. Een call-centum medewerker moet in principe overal bij kunnen, doch als er meer dan 100 (of ander getal) requests dag plaatsvinden klopt er mogelijk iets niet. Adequate monitoring, signalering van anomalieën, moet met kennis van zaken dit soort misstanden voorkomen. Al met al lijkt het mij een gevalletje van error-by-design. Wat doet GGD om de gevolgschade te beperken? Wat doet de Authoriteit Persoonsgevens? Op beide sites is het bedroevend stil. Hoe kom ik aan een ander BSN? Wie betaalt mijn nieuwe telefoonnummer etc. etc.. En wie betaalt je verhuizing? Bedenk dat er mensen zijn die om veiligheidsredenen hun adres niet openbaar kunnen maken. Mensen die gestalkt of bedreigd worden. Mensen die te maken hebben gehad met huiselijk geweld. Bekende mensen. Vermogende mensen. Enzovoort. Tegelijkertijd ben je weer verplicht om je gegevens af te staan voor zo'n idioot systeem en als het mis gaat dan kun je het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha