Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2021, 16:49 door [Account Verwijderd]

" Wij zijn blij dat er afgelopen weekend – toen bekend werd dat er persoonsgegevens buiten onze ‘poorten’ terecht waren gekomen – direct twee mensen zijn gearresteerd" Zij zijn blij. "Wij zijn zo blij, zo blij"... Het lijkt potverdrie wel een internetshop helpdesk die je belt om: "Waar blijven mijn sokken?" Beginnen ook altijd met de opmerking na de klacht: Blij dat u deze klacht aan ons meedeelt. Neen. "wij betreuren het" of "het spijt ons" is de enig toepasselijke uitspraak. "Het spijt ons, dat we zo doof waren voor signalen dat nu 6,4 miljoen Nederlanders aan identitietsdiefstal bloot staan!" "Wij betreuren het, dat onze afdeling Human Resources hier een mate van incompetentie had om voldoende antecedentenonderzoek uit te voeren." "Het spijt ons, ondanks de hoge druk, dat er software is gebruikt waarvan wij vermoedden dat die niet geheel privacy-proof was". Wanneer leren wij het om de juiste dingen op het juiste moment te zeggen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha