Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2021, 14:11 door Anoniem

Volgens de Rijksdienst is het openen van bankrekeningen of afsluiten van telefoonabonnementen alleen mogelijk wanneer er een kopie van een identiteitsdocument of documentnummer bij het datalek is betrokken. Dit is gewoon simpelweg niet waar. Zo frustrerend hoe de overheidsdiensten elkaar weer even de hand boven het hoofd houden en TEGEN de belangen van burgers in werken. De overheid zou zich nu actief moeten inzetten om de schade voor slachtoffers te beperken en niet een misleidend bericht naar buiten brengen om haar eigen falen te down playen. De overheid is al langere tijd bezig een vijand van het volk te worden. Niet het opnemen voor het volk en zich dienstbaar opstellen, maar juist zich tegen het volk keren waarbij het iedereen ziet als een potentiële fraudeur of witwasser waar bij voorbaat hard tegen moet worden opgetreden (aantasten burgerrechten, toeslagenaffaire, repressieve maatregelen, etc). Zou De Jonge even met Ollongren gebeld hebben om te vragen of de Rijksdienst even een leugenachtige ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha