Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2021, 23:34 door Anoniem

Door Anoniem: Als je tegenwoordig een bestelling laat bezorgen met PostNL, gelden deze corona regels: Voor een contactloze bezorging, vragen we je een geldig legitimatiebewijs bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van het pakket. Ik begrijp dat dit een imitatie is van credit cards en dat het iets is met 'identiteitskaarten' en dus identiteit. Maar is dit de beste methode? Kan je ook '007' of '112' opgeven? Wat als je een dag later weer wat besteld? Kan je dan weer een nieuwe code verzinnen? Of heeft de back office van PostNL dit door? Tjsa 007 he Over 007 gesproken... ik laatst naar de Bruna en blij dat ik een pakketje kreeg.. hoi hoi, zo blij dat ik ondertekende op het digitale scherm op een smiley. Normaal zet ik een kruisje. Maar een smiley dat viel dus echt op. Blijkbaar was ik te enthousiast en dat merkte de medewerkers ook op. "Of op mijn Rijbewijs ook een smiley stond"... sja nee natuurlijk... Ik ben er maar niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha