Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-02-2021, 13:06 door Anoniem

Ik wil een ingebrekestelling sturen naar Microsoft omdat ze me de toegang tot QA frustreren (na jarenlang technet te hebben gebruikt) Ik heb een paar keer een live account aangemaakt en die wordt elke keer geblokkeerd, zonder opgaaf van reden. Ik zie ook geen communicatie email adres ergens. Ik had even kortstondig contact met een support medewerker welke niet eens fatsoenlijk engels schrijft, en mij lastig viel, ipv een systeembeheerder het probleem liet oplossen. Vooralsnog lijkt me het enige adres wat gedwongen is te reageren, het juridische. Het juridisch loket heeft wat algemene documenten. Ik vroeg me af of iemand een voorbeeld ingebrekestelling voor het openen/heropenen van digitale toegang? Ik ga ervan uit dat ik een sterke positie heb dit af te dwingen, omdat Microsoft immers een monopolist is en informatie over het gebruik van die producten essentieel is in bepaalde situaties. (linkje naar iets als https://paste.ee/ ??)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha