Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2021, 16:16 door Anoniem

Dat is zo, maar er werd geroepen om schadevergoeding en dan moet er eerst schade zijn. Hier heb jij een punt ben ik ook helemaal met je eens, dan maar compensatie voor wat de gedupeerde moet mee maken. Ik denk dat het zwaar wordt onderschat wat voor gevolgen het geeft als iemand steeds maar telefoontjes krijgt, post aan huis, mails, iemand die uit jouw naam iets besteld en weet ik wat meer. En daarom vind ik dat bijvoorbeeld instanties, winkels die hun zaakjes niet op orde hebben bij een datalek en dat kan ook via medewerkers hier verantwoordelijk voor zijn. Dit kun je niet meer met een sorry afmaken, het probleem is dat het steeds vaker voor komt en de gedupeerde staat machteloos. Ik bijvoorbeeld doe al mijn papier waar gegevens van mij opstaan door de papierversnipperaar. Heb al mijn accounts verwijderd, maar toch zijn er gegevens die zij niet verwijderen, daar hoort het e-Mail adres niet bij. Bestel alleen nog maar bij een winkel waar je geen account hoeft aan te maken, maar helaas vinden zij mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha