Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2021, 20:41 door Anoniem

Door Anoniem: Blijkbaar was analoog (portofoon) beter in dergelijke omstandigheden - en met name een betere 'graceful degradation' . Je _hoort_ dat de ontvangst moeilijk aan het worden is - ruis, kraken etc . Digitaal heeft dan waarschijnlijk "last" van het te goed zijn van errorcorrectie, low bitrate codecs - totdat het niet meer gaat en dan ben je ook opeens alles kwijt . Dat is zeker zo, en men zal het ongetwijfeld niet nodig gevonden hebben om de gebruiker een indicatie van de signaalkwaliteit te geven. Te moeilijk voor de gebruiker heet dat dan. 2) 'gespreksgroepen' - hoofdzakelijk is hulpdiensten gebruik een 'conference call' - iedereen luistert en iedereen kan wat roepen. Vandaar het "over" als je klaar bent met praten zodat een ander wat kan zeggen. Met teveel mensen werkt dat niet meer, en moet je groepen afsplitsen - (en door een centralist laten doorgeven, of even heen en weer schakelen) . De c2000 term is 'gespreksgroepen' . (mobilofoon term was 'kanaal' ) . Het gebruik daarvan was blijkbaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha