Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2021, 15:51 door Anoniem

Enerzijds begrijp ik de houding van de bank, dat zij geen sociaal instituut zijn en niet de partij zijn om een "mogelijk dementerende" dame tegen zichzelf te beschermen. Anderzijds, als ik als klant zijnde ( of kind van klant), verzoek om onbekende rekeningnummers te blokkeren of een daglimiet in te stellen, dan had de schade vele malen lager geweest en snap ik de stap naar het KiFid. Zeker gezien de bank dergelijke acties dus wel kan, maar dan moet men onbekwaam zijn verklaard of onder curatele vallen... schiet mij maar lek waarom dat niet vrijwillig kan worden ingesteld ( als in bescherming tegen je eigen persoon, impuls ed.).. Door Anoniem: Lastig dit. Een blijkbaar dementerende vrouw aangezien dit niet de eerste keer is en ze de codes aan derden blijft verstrekken. De coulance is deze keer m.i. terecht. En schappelijk omdat een bank nu eenmaal geen sociale instelling is. Alleen jammer dat er geen voorwaarden aan deze royale vergoeding zitten, zoals het verplicht aanstellen van een bewindvoerder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha