Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2021, 09:57 door Briolet

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik snap niet waarom een bank deze schade moet vergoeden. Indien een crimineel mijn nummer spoofed en onder mijn naam iemand geld aftroggelt dan ben ik toch ook niet mede verantwoordelijk ? Veel mensen zijn zich er niet van bewust dat nummerweergave vervalst kan worden en dat het dus niet altijd de bank hoeft te zijn die belt wanneer de nummerherkenning aangeeft dat het je bank zou zijn die belt. Zoiets kan je als bank je bankklanten toch niet kwalijk nemen? Dat deel over nummerherkenning kun je ze niet kwalijk nemen, maar wel het deel dat ze zelf geld overmaken naar een andere rekening. Iedereen weet dat je altijd de bank moet bellen om iets te blokkeren etc. Dus men weet dat het juist de bank is die misbruik kan tegengaan. Als dan 'iemand van de bank' opbelt met de mededeling dat je rekening leeggeroofd wordt en dat de bank er niets aan kan doen, moeten toch wel alle alarmbellen gaan rinkelen. En als je dan zelf dat geld overmaakt, ben je toch wel echt grof nalatig. Net als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha