Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2021, 13:03 door Anoniem

Door Anoniem: Vaker dan duizendmaal klopte de nummerweergave altijd, ook toen de bank echt een keertje had gebeld. Valse voorstelling van zaken. De bank belt immers nooit, dus dat is geen aanleiding voor de slachtoffers om de nummerweergave te geloven. 1 keer in mijn leven heeft mijn creditcard maatschappij mij een sms gestuurd dat ze verdachte transacties hadden gezien en dat ik een nummer moest bellen. Dat is zo bijzonder zeldzaam dat ik dat uiteraard niet vertrouwde. Dus gebeld met de klantenservice ipv dat nummer. Het bleek uiteindelijk wel een echte sms te zijn. Het zijn de banken die een tijdlang hebben verzuimd om hun klanten helder en duidelijk op dit risico te wijzen, en wel op een manier waarvan voldoende aannemelijk is dat de klant de waarschuwing van de bank ook niet kan hebben gemist. Dat is een amerikaans redenatie. Als je niet in de handleiding zet dat je je kant niet kunt drogen in je magnetron dan is het de fout van de leverancier. Daar moeten we echt niet naar toe willen. Als de bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha