Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2021, 20:39 door Anoniem

Valse voorstelling van zaken. De bank belt immers nooit, dus dat is geen aanleiding voor de slachtoffers om de nummerweergave te geloven. Dát wat jij hier zegt is inderdaad een valse voorstelling van zaken. Het gebeurt niet vaak, maar ik ben wel eens gebeld door mijn bank. Het zal er vermoedelijk mede vanaf hangen wat voor type zaken je bij een bank hebt lopen. Dat deel over nummerherkenning kun je ze niet kwalijk nemen, maar wel het deel dat ze zelf geld overmaken naar een andere rekening. Iedereen weet dat je altijd de bank moet bellen om iets te blokkeren etc. Precies. En wie heb je op dat moment aan de lijn? "JE BANK"... En als je vraagt hoe kan ik nou weten dat u wel echt van mijn bank bent, dan zeggen ze: "trek het nummer maar na dat u op uw telefoon ziet. Wij zijn echt uw bank." Daar is verder niets tegen in te brengen. En weet jij veel hoe zulke dingen bij een bank precies in elkaar steken? Dat weet toch bijna niemand? De meeste mensen werken niet bij een bank en hebben geen idee hoe het er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha