Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2021, 11:24 door Anoniem

Wordt toch weer het aloude Kermit telefoon project met die betaaldiensten als "vervanger" / alternatief voor het pinpas verkeer wederom van opgepoetst..... Terwijl de meerwaarde - zelfs door de beste marketing mensen die KPN bij bijeenkomsten wist in te zetten - niet inzichtelijk was. Dan gaan ze nu vervolgens ook nog eens in de overdrive met face-id, bang dat ze zijn dat Facebook eerder met een bril of helm mensen in weet te klemmen / in te bedden in hun diensten pakket. Meldt ik er volledigheidshalve maar bij dat KPN als staatsbedrijf al sinds de jaren 80 het Echelon station voor verwerking van telefoon verkeer met een juridische omzeiling van Nederlands recht omzeild en dus bepaald geen enkel schone tent is. Waarbij u moet weten dat Nederland daardoor wereldwijd koploper afluisteren en aftappen van telefoonverkeer werd. Als je beseft dat face-id zelfs door Amerikaanse overheidsdiensten ten behoeve van authenticatie voor high-security perimter toegang clearance werd geschrapt wegens hun statement - ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha