Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2021, 14:30 door Anoniem

Door Anoniem: Vreemde gang van zaken. Ik heb verschillende automatische incasso's ingesteld en een handtekening ter autorisatie op een opdracht tot automatische overschrijving was altijd voldoende. En hoe weten ze dan dat je geen verkeerd rekeningnummer hebt ingevuld, een controle lijkt mij toch wel op zijn plaats. Tja dat laten ze over aan de rechtmatige eigenaar van het banknummer. Als die ineens rare afschrijvingen ziet dan moet ie aan de bel trekken. Zo niet dan geld weg. Beetje raar is dat wel en ik geloof dat de normen hiervoor verscherpt zijn waardoor ze nu meer bewijs moeten hebben voor ze kunnen gaan afschrijven. Maar ik blijf het raar vinden dat er niet een of andere validatie is bijvoorbeeld dat je op je bankiersite of app een code kunt genereren die je dan bij (in dit geval) AH weer moet invullen die dat dan weer bij de incasso opdracht mee sturen naar je bank als bewijs dat jij akkoord gegeven hebt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha