Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2021, 16:48 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Vreemde gang van zaken. Ik heb verschillende automatische incasso's ingesteld en een handtekening ter autorisatie op een opdracht tot automatische overschrijving was altijd voldoende. En hoe weten ze dan dat je geen verkeerd rekeningnummer hebt ingevuld, een controle lijkt mij toch wel op zijn plaats. Het crediterende rekeningnummer is niet van belang voor de incassant al is het nummer 000000. Van belang is slechts dat het aan hun verschuldigde bedrag binnenkomt. Als van mijn rek. nr. een bedrag zou worden afgeschreven dat ik niet herken middels een automatische incasso laat ik dat terugboeken. Om te voorkomen dat automatische incasso's ten onrechte worden afgeschreven kan terugboeken dus altijd. Er geldt dacht ik wel een maximale termijn waarbinnen je die opdracht kan geven. Ik doorzie werkelijk niet waarom AH het nodig vindt een Kopie PIN-pas te vragen. Volkomen overbodig mijns inziens en sterker: Het feit dat er al jaren op wordt gehamerd alles met betrekking tot de PIN-pas strikt geheim ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha