Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2021, 17:43 door Anoniem

Door Staewoldt: Als van mijn rek. nr. een bedrag zou worden afgeschreven dat ik niet herken middels een automatische incasso laat ik dat terugboeken. Om te voorkomen dat automatische incasso's ten onrechte worden afgeschreven kan terugboeken dus altijd. Er geldt dacht ik wel een maximale termijn waarbinnen je die opdracht kan geven. Ik doorzie werkelijk niet waarom AH het nodig vindt een Kopie PIN-pas te vragen. Volkomen overbodig mijns inziens O je snapt echt niet dat het best wel sociaal van AH is om niet een ander op te zadelen met problemen en acties als er iemand een "vergissing" maakt bij het invullen van een rekening nummer? Het is al idioot genoeg dat de verantwoordelijkheid voor de controle op fouten bij automatische incasso's door de banken gelegd wordt bij de rekeninghouder! Een normaal systeem zou de verantwoordlijkheid voor het hebben van een correcte incasso opdracht neerleggen bij de incassant, en het is mooi dat AH zelf die verantwoordelijkheid neemt ipv iets te roepen als "als het fout ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha