Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2021, 21:31 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Staewoldt: Als van mijn rek. nr. een bedrag zou worden afgeschreven dat ik niet herken middels een automatische incasso laat ik dat terugboeken. Om te voorkomen dat automatische incasso's ten onrechte worden afgeschreven kan terugboeken dus altijd. Er geldt dacht ik wel een maximale termijn waarbinnen je die opdracht kan geven. Ik doorzie werkelijk niet waarom AH het nodig vindt een Kopie PIN-pas te vragen. Volkomen overbodig mijns inziens. Zij (AH) kan ook gewoon stellen: "U betaalt een keer zelf uw factuur. Dan hebben wij uw rekeningnummer ter controle, naast het feit dat u kredietwaardig bent. Als u daarna de automatische incasso wilt verlenen aan ons vult u nog ter controle het factuurnummer in van de eerder door u voldane factuur." Dat is waterdicht net zo sterk als 2FA O je snapt echt niet dat het best wel sociaal van AH is om niet een ander op te zadelen met problemen en acties als er iemand een "vergissing" maakt bij het invullen van een rekening nummer? Het is al idioot genoeg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha