Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2021, 11:17 door Anoniem

Door Staewoldt: Ik snap meer dan jij in je stoutste dromen kan vermoeden. Verder: Geen commentaar mijnerzijds aangezien je doortrapt datgene weg laat uit mijn reactie - wat ik nu even heb aangevuld in bold - dat jou alle wind uit de zeilen neemt om ook maar een komma te gaan z...ken over mijn reactie. De groeten! Jij gaat nu stijgeren omdat je zelf een oplossing bedacht hebt die AH niet gekozen heeft en die je zelf ideaal vindt. Maar ik heb op 14:30 een andere oplossing beschreven die wat mij betreft beter is. (je genereert in je bank app of website een unieke code die je aan AH geeft als autorisatiecode voor de automatische incasso's van jouw rekening, zonder welke de bank er niks mee doet. is er een fout rekeningnummer ingevoerd of is die hele actie uitgevoerd door iemand anders dan is die code er niet en dus ook geen incasso) Dat is een oplossing die breed inzetbaar is niet alleen in dit specifieke geval van een herhalende incasso maar ook voor eenmalige incasso's, veel beter wat mij betreft dan jouw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha