Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2021, 09:58 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Staewoldt: Door Anoniem: Ik wil graag auto incasso bij AH online. Daarvoor moet ik een kopie van mijn betaalpas naar hun opsturen...(knip) Vreemde gang van zaken. Ik heb verschillende automatische incasso's ingesteld en een handtekening ter autorisatie op een opdracht tot automatische overschrijving was altijd voldoende. Heb je die vraag/eisen per email ontvangen? Als ik jou was schreef ik een brief naar AH met de vraag of alles wel klopt wat je toe nu toe hebt ervaren, en ja zelfs n.a.v. een vraag van je waarom zij een copie PIN-pas nodig hebben - JUIST OMDAT ZIJ DAAR GEEN DEUGDELIJK ANTWOORD OP HEBBEN! Adres: Albert Heijn Supermart B.V. ter attentie van de afdeling: Digitaal & Klanten Provincialeweg 11 1506 MA Zaandam Klein detail: Supermart niet verbeteren het is geen schrijffout van mij. mijn dank voor alle reacties ! Ik zal aan dit adres hierboven een brief sturen. Telefonisch werd mij verzekerd dat AH ditaltijd vraagt bij een incasso. Vrremd is dat mijn oude incasso volgens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha