Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2021, 16:56 door Erik van Straten

Ik heb verder onderzoek gedaan. Firefox toon geen certificaatfoutmelding als je https://community.t-mobile.nl/ opent: 1) Als de nieuwe versie van het ingetrokken intermediate certificaat al in de certificate store (cache) zit. Zo niet: 2) Als het OneCRL bestand nog niet is gedownload; het downloaden daarvan gebeurt pas enkele minuten na het aanmaken van een Firefox profiel (daarom zie je geen foutmelding als je Firefox in een VM installeert en/of een nieuw profiel aanmaakt en https://community.t-mobile.nl/ meteen opent). Punt 2 geldt in elk geval voor Firefox ESR (desktop) als Firefox Nightly op Android. Of dat "OneCRL" bestand is al gedownload, kun je zien in about:config door te filteren op "onecrl": zolang de variabele "services.settings.security.onecrl.checked" de waarde 0 heeft, is dat bestand nog niet gedownload. Onder Windows is er dan een bestand (momenteel minstens 731kB):   C:\Users\<account>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\<profile-ID>\security_state\data.safe.bin In mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha