Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-03-2021, 10:15 door Anoniem

Door Anoniem: Uitspraken van het Kifid hoef je niet erg serieus te nemen. Dat is een instituut voor banken, niet voor klanten. Uitspraken die tegen het belang van de aangesloten banken ingaan zijn relatief zeldzaam. Als klagende klant kan je je zaak beter aan een gewone rechter voorleggen dan voor het Kifid, dan heb je nog enige kans op een fatsoenlijke uitspraak. Zie ook: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/consument-verliest-vaker-dan-dienstverlener-bij-het-kifid Omdat mensen de algemene voorwaarden van banken niet lezen. Banken hebben heel erg veel dichtgetimmerd om zo al het risico bij de klant neer te leggen, waardoor je als klant weinig kunt doen en bij b.v. criminele activiteiten al snel aan het kortste eind trekt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de menselijke maat niet gehanteerd moet worden en dat mensen bij fouten dan maar jaren in de ellende gedrukt moeten worden door ze de toegang tot het financiële systeem te ontzeggen. Zie paragraaf 1 van de eerste reageerder). De vraag is nu: kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha