Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2021, 17:23 door Anoniem

Door Anoniem: IBM was een pioneer met 'call home' voor mainframes - klanten kregen een service engineer aan de deur voor een probleem waarvan ze nog niet eens wisten dat ze het hadden. Zo'n voorval kan ik me nog herinneren, ja. Ik geloof dat heel systeemprogrammering (waar ik zelf geen deel van uitmaakte) in een of andere belangrijke bijeenkomst zat. Ze werden daaruit gehaald omdat iemand van IBM bij de receptie stond met een vervangende CPU. Processen lopen gewoon door dan, een reserve-CPU neemt het over. Ik neem aan dat er een melding moet zijn geweest die de operators niet hadden opgemerkt. In ieder geval was het eerste wat de mensen die erover gingen ervan merkten dat IBM met een vervangend onderdeel bij de receptie stond. Maar er was voor zover ik weet geen sprake van dat IBM'ers users op die systemen hadden, aan konden loggen en produktiedata in konden zien. IBM had geen toegang tot die systemen maar ontving berichten over hardwarestoringen ervan. Tussen Telfort en Huawei lagen de verhoudingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha