Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2021, 12:28 door Anoniem

Door majortom: Ik heb zelf Ubiquity netwerk apparatuur, maar heb heen last van advertenties e.d. Dat zal dan wel komen omdat ik alles lokaal host en niet een cloud interface gebruik, Nee dat komt dan omdat je al een tijdje niet geupdate hebt. De "nieuwe versie" van de controller software die heeft die idiote advertenties, of je die nu lokaal host of cloud maakt niet uit. Lokaal hosten is natuurlijk altijd wel verstandig, maar ondertussen is er al functionaliteit die niet werkt als je controller geen internet verbinding heeft dus dat is op den duur ook een aflopende zaak cq geen oplossing meer. De controller maakt als ie de kans krijgt dagelijks meerdere verbindingen met de cloud "om allerlei statistics door te geven" (dat kun je uitzetten, hij maakt dan echter nog steeds de verbinding, heeft alleen geen file om te verzenden, dat geeft een foutmelding) en ook haalt ie allerlei dingen op zoals EOL datum lijsten, laatste versienummers van software, e.d. Er is altijd een risico dat in een van de vele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha