Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2021, 08:53 door Anoniem

Door Anoniem: Schade gaan verhalen op de telecom-sector. Dat is kansloos. Nummerherkenning heeft nooit de absolute betrouwbaarheid gehad die mensen aannemen dat het heeft. Omdat het in de praktijk wel betrouwbaar is, zo lang je door bonafide bellers wordt gebeld die de caller-id niet spoofen, gaan mensen er meer op vertrouwen dan terecht is. Ter vergelijking: ik heb nog serviesgoed uit de jaren 1970 en zelfs nog een bordje uit de jaren 1950. Ik denk niet dat het onbreekbaar is omdat het al die tijd niet gebroken is, ik weet dat het niet gebroken is omdat ik het nooit heb laten vallen. Het vervelende met abstracte dingen als caller-id's en andere vormen van informatieverwerking is dat mensen daar niet het soort ervaring mee opbouwen dat je met fysieke dingen wel opbouwt en het daardoor ook niet leren begrijpen. Ik vind overigens wél dat het hoog tijd is dat caller-id betrouwbaar wordt gemaakt. Door karma4: Schade verhalen bij het AP. Als het recht op privacy verward wordt met recht op oplichting zit daar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha