Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-04-2021, 16:47 door Reinder

Als het een computer is die van je werkgever is, en Teamviewer is de manier waarop de servicedesk/helpdesk/eerstelijns sommige problemen oplost dan is dat vrees ik hoe je het moet doen, daar valt weinig aan te doen. Als het je eigen, prive-computer is, dan heb je het volste recht om dit te weigeren, die redenen hoef je ook niet verder te motiveren, je kan eenvoudigweg volstaan met "nee". Maar goed, ik neem aan dat het gaat om het uitvoeren van je werk, en dat je dus van je werkgever de middelen, in dit geval een computer, hebt ontvangen om dat werk mee uit te voeren? Als je je werk gaat doen vanaf je prive-computer dan komt er onvermijdelijk een moment waarop je tegen dit soort problemen aanloopt; daarom is het in het algemeen een slecht idee om je werk structureel vanaf je prive-computer uit te voeren. Hetzelfde geld voor het gebruik van een mobiele telefoon

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha