Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-04-2021, 08:26 door [Account Verwijderd]

Wat kan een bank nog meer doen dan voorlichting op tv, het regelmatig melden op je bank app en info op een site zetten. Blijkbaar horen en lezen deze mensen helemaal niets of gaat het het ene oor in en het andere weer uit. Zijn er nou helemaal geen banken die met de vele advocaten die aanwezig zijn, om de telecom sector eens aan te pakken. Want die blijven telkens buiten schot, terwijl het probleem bekend is. En hoe kan je het mensen nou aan hun gebrekkige verstand peuteren om daar eens niet meer in te trappen. Want ga er maar van uit dat de eerste de beste die belt met een goed verhaal, dat ze er weer intrappen. Verstand kan je nou eenmaal niet aanleren. En al deze mensen hebben uiteraard nog steeds de volledige controle over hun rekening. We hebben hier nou al zoveel over gezegd, ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten hoe je deze mensen kan bereiken om eens een keer na te denken over hun handelen. Want uiteindelijk kost het ze zelf geen stuiver, dat lapt de rest wel bij. Wat moet je hier wel niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha