Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2021, 14:26 door Anoniem

disclaimer : Ik ben klant bij van Lanschot. Als ik mijn bankier bel ziet hij of zij mijn nummer en neemt op met " Hallo [voornaam] wat kan ik voor je doen". Na eerst wat neuzelen over koetjes en kalfjes gaan we over op de zaken. Als de bankier dan nog niet zeker weet wie er aan de lijn hangt is het geen echte private banker. Daar is stemherkennings software echt niet voor nodig. Wat wel een probleem is dat steeds meer taken naar het client service centre en de apps verschuiven. Ik gebruik geen smartphone en alleen open source software, dus geen apps voor mij. Als ik dan iets wil wat de bankier niet meer mag doen (omdat ie te veel klanten moet bedienen, alles moet efficienter) ben ik gedwongen om het Client service centre te bellen. De systemen bij van Lanschot werken best goed. Bij mijn vorige private bank moesten ze een postduif wakker maken als ik een buitenlandse betaling wilde doen, en een cheque boven de 25k US$ gaf paniek tot zo ongeveer in de bestuurskamer. Als ik de hoofdprijs betaal voor de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha