Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2021, 11:41 door Anoniem

Door Anoniem: Als je eigen code bagger is, en je producten verouderen, hoezo heb je dan de tijd om anderen op hun fouten te wijzen? Welke code is geen bagger. Microsoft levert i.i.g. elke maand updates, om gaten te dichten. Er zijn organisaties, die dat meteen doen (niet fijn in grote bedrijfsomgevingen) of elk kwartaal. Dat geeft aan, dat je het goed bedoelt. Helaas komt het ook voor dat er geen updates (meer) uitkomen. Echte bagger is voor mij eigenlijk de manier waarop Android werkt, aangezien de telefoonmakers zelf beslissen of ze nog updates uitbrengen voor je toestel en niet de maker van de software. En anderen op hun fouten wijzen? Wanneer jij merkt dat je klanten problemen hebben en bij het onderzoeken/oplossen daarvan ontdek je, dat een lek bij een ander de oorzaak is, is het logisch dat je die waarschuwt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha