Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2021, 12:04 door Anoniem

Door Anoniem: Nutteloos advies voor consumenten, die niet eens weten dat de lekken aanwezig zijn, laat staan dat ze weten hoe ze deze technieken toe moeten passen op hun thuisnetwerkje om hun lekke maar kekke IoT apparaat te beveiligen. Daarom zou er ook sneller en makkelijker schade gevorderd moeten kunnen worden van die consument. Als hij elke maand €50 boete krijgt, omdat zijn modem overlast heeft veroorzaakt. Koopt hij wel een betere, of neemt hij een betere internet provider. Daar ben ik het niet mee eens. Je verschuift het probleem naar een onwetende consument. De leverancier veroorzaakt het probleem, dus die moet het probleem oplossen. Daarnaast, met jouw insteek zal de consument uiteindelijk blijven betalen, want er is altijd wel een lek dat kan worden uitgebuit. En waarom dan stoppen bij IoT? Laten we dan alles maar erbij betrekken. TV's, computers, IoT, modems van de provider, smart watches enz. Dat gaat een dure grap worden, laat staan wat de sociale gevolgen zijn voor b.v. mensen met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha