Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2021, 11:15 door majortom

Logius: Wij zien het aantal app-gebruikers jaar op jaar stijgen. Er is nu nog een groep mensen die geen smartphone heeft en geen gebruik kan maken van de app Hebben ze bij Logius wel eens gedacht dat er ook mensen zijn, zoals ik, die dit niet willen via een app? Een digitale oplossing, ok, maar niet via een smartphone. DigiD Substantieel en DigiD Hoog vereisen het eenmalig respectievelijk telkens uitlezen van de chip van het rijbewijs en identiteitskaart. Hoe doe je dit dan wanneer je beide niet hebt, maar bijvoorbeeld alleen een paspoort? En dit is allemaal recentelijk pas beschikbaar (rijbewijs sinds 2018, zie https://www.digitaleoverheid.nl/nieuws/rijbewijs-met-toepassing-inloggen-digd/, de identiteitskaart sinds dit jaar, zie https://www.digid.nl/inlogmethodes/identiteitskaart/), dus duurt het sowieso 8-10 jaar voordat de huidige kaarten vervangen zijn en voorzien van de nieuwe mogelijkheid, waardoor iedereen met 1 van deze kaarten dit kan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha