Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2021, 18:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door Bitje-scheef: Bij ons wordt bij dit soort veranderingen gewoon gebeld/gecontroleerd of de brief c.q. email klopt. Naar wie ? Het had voor Bol zeker gescheeld als ze ook gebeld hadden, qua zorgvuldigheid . Maar het vinden een contactnummer uit onafhankelijke bron (dus niet uit de betwijfelde brief) kan al lastig zijn. Bij brabantia zal _een_ nummer wel te vinden zijn , en dan moet je alleen vanaf het algemene nummer naar de juiste persoon op de boekhouding zien te komen. Als je dat voor bedragen van driekwart miljoen niet kunt doen, dan heb je een groter probleem. Dan is je interne controle afwezig en zullen er nog vele tonnen richting oplichters volgen. Contractnummers dienen in het contract te staan, en dat doet Inkoop. De contracten zelf bevatten mailadressen, telefoonnummers, gegevens voor het volgen van escalatiepaden (en anders staan die wel in de SLA), je hebt bij dit soort grote klanten stellig een klantportaal waar je normaliter vragen in kwijt kunt, de account manager heeft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha