Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2021, 20:32 door Anoniem

Door Anoniem: De banken hebben het zo gemaakt dat het allemaal snel moet, meteen op de rekening van 'n ander. Als je hier een wachttijd van een halve of een hele dag tussenzet, kan een klant een fout nog herstellen (dat kon vroeger met de overschrijvingen ook je kon dan de bank verwittigen dat je een fout had gemaakt en de overschrijving annuleren) dat gaat nu niet meer. Het is de snelheid waarmee tegenwoordig de zaken moeten gaan die ervoor zorgt dat fouten niet meer hersteld kunnen worden en daar gaat de bank de mist mee in.Die snelheid, dat is iets wat de consument wil en wat de overheid namens de consument zelfs wettelijk heeft vastgelegd. Zie oa PSD2. Wat de Rabobank wel te verwijten valt, is dat zij meewerken aan witwassen. En dat is verboden en kan ze ook nog een miljoenen boete opleveren. Allemaal witwassen, zonder dat de banken iets hebben gedaan: https://www.nvb.nl/nieuws/sterke-stijging-cybercriminaliteit-leidt-tot-meer-schade/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha