Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2021, 21:16 door Briolet

Door Anoniem: Het is op zich 'normaal' dat klanten of leveranciers wel eens van rekening of adres of domein wijzigen . Per relatie is het zeldzaam, maar als je er een paar duizend relaties hebt krijg je er zeker wel een aantal per jaar die - volkomen valide en niet zomaar' wijzigen . Ik denk dat het bij een paar honderd relaties ook al jaarlijks voorkomt. Ik kreeg deze week een banknummer wijziging van een leverancier waarbij dit al de 4e wijziging is in 10 jaar tijd. Het vorige nummer was nog zo recent veranderd dat op de laatste factuur nog de waarschuwing stond om op het gewijzigd bankrekeningnummer te letten. NB: dat ging dus nog over de vorige wijziging. Hier ook als eerste aangekondigd per mail. Maar ook aangekondigd met een bijgesloten briefje bij de zending goederen. Ik heb echter ook elke week telefonisch contact zodat dit ook automatisch telefonisch geverifieerd gaat worden voordat er betaald wordt. Door Anoniem: Het is echt niet zo dat bij miljoenencontracten niemand weet wie benaderd moet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha