Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2021, 21:57 door Anoniem

Door Anoniem: De banken hebben het zo gemaakt dat het allemaal snel moet, meteen op de rekening van 'n ander. Als je hier een wachttijd van een halve of een hele dag tussenzet, kan een klant een fout nog herstellen (dat kon vroeger met de overschrijvingen ook je kon dan de bank verwittigen dat je een fout had gemaakt en de overschrijving annuleren) dat gaat nu niet meer. Het is de snelheid waarmee tegenwoordig de zaken moeten gaan die ervoor zorgt dat fouten niet meer hersteld kunnen worden en daar gaat de bank de mist mee in. "wir haben's nicht gewusst" is geen excuus. Dat is net zoiets als terug verlangen naar alles doen met contact geld. Dan maak je ook geen fouten met overboekingen. Of nog verder terug in de tijd, toen er alleen munten waren. Echt goud en zilver. Waardevast. Geen papiertjes die je kunt verliezen of kwijtraken zonder dat je het merkt.. De snelheid waarmee overboekingen nu gaan, gaat al jaren zo. Minstens 10 jaar of langer. Daar dien je dus rekening mee te houden, als het om grote ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha