Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-05-2021, 10:34 door Anoniem

Door Anoniem: Als je dat voor bedragen van driekwart miljoen niet kunt doen, dan heb je een groter probleem. Dan is je interne controle afwezig en zullen er nog vele tonnen richting oplichters volgen. Wat je (en anderen) niet snapt is dat er geen bedrag staat in de actie die onterecht heeft plaatsgevonden. Er wordt niet gevraagd "maak even 750.000 euro over op dit spaanse nummer". Nee, er wordt een melding gestuurd "vanaf nu moeten betalingen naar dit spaanse nummer" en dan past iemand dat aan in "het systeem" en de volgende keer dat er geld naar die partij moet (in dit geval toevallig 750.000 euro maar had net zo goed 5.000 kunnen zijn) dan wordt dit overgemaakt op dat verkeerde nummer. Er is dus nergens een situatie "oh let even op want het gaat om 750.000 euro" geweest! Het kan zelfs goed zijn dat er nooit 750.000 euro is overgemaakt, maar allerlei kleinere bedragen, en dat pas toen Brabantia ging klagen dat Bol.com de rekeningen niet betaalde dit is uitgezocht en dat TOEN bleek dat er in totaal al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha