Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2021, 13:10 door majortom

Ik snap dat de reisbranche dit graag wil (mij zijn ze kwijt als klant wanneer er allerhande soort maatregelen gelden, die mijn vakantieplezier, zeker de ongedwongenheid ervan, aantasten), maar je moet als klant wel even goed opletten, zeker wanneer je op basis van een test afreist, en niet op basis van een vaccinatie. Alle risico's worden door de ANVR bij de klant gelegd. Dus annulering tgv een positieve test bij vertrek, of niet mee terug kunnen op het moment dat je positief wordt getest bij de terugreis (en dus 10 dagen in quarantaine moet en je terugreis mist) komen voor eigen rekening. De ANVR verwijst gewoon naar je reis- en annuleringsverzekering. Oftewel, check dit goed, of je reis- en annuleringsverzekering dit soort zaken dekt. Het kan zomaar in de orde van 2000 EUR lopen om 10 dagen quarantaine te moeten financieren + een ticket via een lijndienst terug. Het had de ANVR gesierd als ze hier zelf wat soepeler mee om zouden gaan en er wat voor zouden regelen. Maar dat is alleen gebeurd bij de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha