Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2021, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: Eerste vraag moet wel zijn of er een verantwoordelijkheid ligt bij de bank. Indien ik telefonisch wordt opgelicht, is mijn telco in principe ook niet verantwoordelijk. En ik verwacht ook niet dat bank of telco mijn schade herstellen, tenzij ze daar (mede-) verantwoordelijk voor zijn. Vanuit het perspectief van de banken en hun systemen is het overduidelijk de klant die wat fout doet, die maakt namelijk geld over terwijl die dat overduidelijk niet zou moeten doen. Alleen is het voor de mensen die erin trappen helemaal niet overduidelijk is wat er misgaat. Die snappen eigenlijk geen ene donder van hoe de systemen van banken gebruiken en juist omdat dat ver boven hun pet gaat zijn ze makkelijke slachtoffers voor de oplichters die misbruik van hun verwarring erover maken. Het punt is dat de interfaces naar de banksystemen waar die klanten mee werken door de banken voor die klanten zijn gemaakt. Die kunnen dingen wel degelijk inrichten op een manier die de schade helpt beperken, zoals deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha