Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-05-2021, 09:09 door majortom

Door Anoniem: De gewone burger ziet het als een prikje, maar vanuit geneeskunde is het een diep ingrijpen van iemands levensloop. En dan schept verantwoordelijkheid. Wat als er een bepaalde batch van vaccins niet goed is? Hoe moet de GGD dan contact opnemen. Wanneer de GGD je NAW ergens anders vandaan haalt, is het ook niet goed. Met het BSN kunnen ze gewoon mijn huidige NAW gegevens opvragen uit de BRP, daar heb ik geen problemen mee in een geval dat het echt noodzakelijk is. Dat zal in veel gevallen een nauwkeuriger resultaat opleveren dan de opgeslagen versie (bij een eventuele verhuizing zul je dat echt niet doorgeven aan de GGD). En hoe versturen ze nu dan de uitnodigingen tot vaccinatie? Daarvoor moeten ze toch ook de BRP uitlezen? De crux is, bij de GGD (en vele andere overheidsinstellingen) hebben ze de ICT niet op orde. Daar moet wat aan gedaan worden! Eens, maar dan nog steeds snap ik die datahonger niet en dat dat zomaar door alle processen heen is gekomen op basis van een paar wetteksten die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha