Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-05-2021, 19:39 door Anoniem

Gelukkig kun je nog altijd gewoon de gespecificeerde factuur telefonisch bij de zorgverzekeraar opvragen, mits je geen klant bent bij VGZ, Menzis of CZ. Die willen hier niet aan meewerken, volgens Menzis kan het niet omdat ze de factuur zelf niet bezitten (letterlijk antwoord, ook na het eventueel inloggen zou die niet zichtbaar zijn) en bij VGZ moest ik het woordje 'specificatie' nader verklaren. En over CZ mag ik van de dokter uit veiligheids- en gezondheidsoverwegingen niet meer praten. Bovenstaande is slechts uit persoonlijke ervaring, deze verzekeraars drijven je echt de hoek in dat jij gaat inloggen met DigiD. Mag het niet gebruiken van Logius, mijn PC en telefoon (zonder nfc) beschikken niet over recente updates. Zou een vermogen moeten uitgeven om een factuur in te kunnen zien, dit is al absurd dat ze menen dat dit normaalste zaak van de wereld is. Dan komt het stukje privacy nog om de hoek kijken. Stand van zaken; heb nog altijd geen DigiD.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha