Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2021, 12:33 door majortom

Door Anoniem: Door majortom: Door Anoniem: Door Anoniem: Er zijn zo veel ouderen die geen smart-phone hebben. Deze doelgroep sluit men nu volledig uit. Zo horen we niet met onze ouderen om te gaan. Ik zie nergens staan dat ze geen telefoon beantwoorden of geen papier meer beantwoorden. Dit gaat toch alleen over het aanmelden op hun website? Zul je in veel gevallen geen declaratie meer kunnen doen. Deze gaan volgens mij veelal via de web site, tenzij je een verschrikkelijk hoge premie betaalt om dat nog op papier te kunnen doen. Heb je daar bewijzen van of zijn dat weer de bekende maar jammerlijke onderbuik reacties! Ja, als je gewoon de goedkoopste budgetverzekeringen neemt moet alles digitaal. Staat gewoon in de voorwaarden van al deze aanbieders. Niets met onderbuikgevoelens te maken. Zie bijvoorbeeld https://www.zekur.nl/klantenservice/zorgkosten-declareren. Alleen te doen door in te loggen op de site of via een app.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha